Veelgestelde
vragen
bij verzenden en ophalen
Wat zijn uw openingstijden ?
Wij zijn geopend van Maandag t/m Vrijdag
tussen 14.00 - 21.00 uur
Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten
Ook op feestdagen zijn wij gesloten
Via welke vervoerders kan ik verzenden?
U kunt zendingen ophalen en verzenden via de volgende vervoerders:
- DHL
- Vinted GO
- DPD (vanaf 01 - 12 - 2025)
Ik heb alleen een QR Code kan ik dan ook versturen ?
Jazeker voor de volgende verzendingen kunt u terecht met een QR code
- DHL = U heeft een QR code gekregen, laat deze door ons scannen en wij plakken het gescande verzendlabel op uw pakket. U krijgt een bewijs mee van verzending.
- Vinted GO = U laat uw QR code door ons scannen en uw pakket wordt voorzien van een label die wij inscannen. U krijgt een bewijs mee van verzending.
Wanneer ligt de zending bij u klaar ?
Dagelijks krijgen wij nieuwe pakketten geleverd door de vervoerders. Zodra deze bij ons binnenkomen worden de pakketten ingescand. Zodra het pakket door ons is ingescand ontvangt u een melding dat u het pakket kunt ophalen.
Houdt u ten alle tijden uw track en trace in de gaten, zodra u de melding krijgt "Ligt op het afhaalpunt" is de zending beschikbaar op ons afhaalpunt.
Ik verwacht meerdere zendingen van Vinted GO
Natuurlijk kan het voorkomen dat u meer dan 1 levering verwacht via Vinted GO. Zodra wij 1 van de afhaal QR codes van u scannen zien wij direct of er meerdere pakketten voor u klaar liggen. U hoeft dus maar 1 afhaalcode aan ons te tonen.
Hebben wij invloed op uw zending / levering ?
Helaas hebben wij geen invloed op uw zendingen betreffende binnenkomst of verzendingen, dit omdat wij als pakketpunt slechts een tussenpunt zijn voor de vervoerders.
Neem ten alle tijde contact op met de verzender bij onduidelijkheden.
Heeft u een track en trace ontvangen en uw zending is nog steeds niet bij ons dan kunt u contact opnemen met de vervoerders:
DHL = dhlecommerce.nlconsument/support
Vinted = www.vinted.nl/help






