#vintedgo

Verzenden en ontvangen
via Vinted GO

Verzenden

Heeft u iets verkocht via Vinted Go.
Verzend dan uw verkopen via
Vinted Go eenvoudig via ons.
Van maandag t/m Vrijdag tijdens openingstijden kunt u uw pakketjes bij ons inleveren. Persoonlijk en ook in de avonduren geopend.

Ontvangen

U heeft iets gekocht via Vinted Go.
U heeft gekozen voor ons als afhaalpunt. Zodra wij de pakketten via de koerier binnen krijgen scannen we deze gelijk in en kunt u deze bij ons afhalen tijdens onze openingstijden. Houdt uw QR code bij de hand voor de snelle afhandeling.

Duurzaam

Waarom kiezen via Vinted Go ?
Vinted Go is een duurzame vervoerder.
Door een rechtstreeks samenwerking met Vinted Go kunt u als particulier maar ook als bedrijf eenvoudig pakketten verzenden en ontvangen via ons als pakketpunt.


Veelgestelde vragen over
Vinted Go

  • Ik heb alleen een QR Code kan ik dan ook versturen ?


  • Wanneer ligt de zending bij u klaar ?

    Dagelijks krijgen wij nieuwe pakketten geleverd door de vervoerders. Zodra deze bij ons binnenkomen worden de pakketten ingescand. Zodra het pakket door ons is ingescand ontvangt u een melding dat u het pakket kunt ophalen.

    Houdt u ten alle tijden uw track en trace in de gaten, zodra u de melding krijgt "Ligt op het afhaalpunt" is de zending beschikbaar op ons afhaalpunt.


  • Ik verwacht meerdere zendingen van Vinted GO

    Natuurlijk kan het voorkomen dat u meer dan 1 levering verwacht via Vinted GO. Zodra wij 1 van de afhaal QR codes van u scannen zien wij direct of er meerdere pakketten voor u klaar liggen. U hoeft dus maar 1 afhaalcode aan ons te tonen.

  • Ik heb een "Niet thuis" bericht in de bus gekregen, wat nu ?

    De ervaring is bij UPS dat zij bij ontvangers een briefje in de bus doen dat u pakket op ons afhaalpunt klaar ligt. 

    Houdt u er alstublieft rekening mee dat het pakket pas de eerst volgende werkdag na 16.00 uur bij ons wordt afgeleverd.

    Wij verzoeken u ook de track & trace in de gaten te houden. Zodra het vinkje staat op "beschikbaar op afhaalpunt" is de zending pas bij ons binnen.

  • Hebben wij invloed op uw zending ?

    Helaas hebben wij geen invloed op uw zendingen betreffende binnenkomst of verzendingen, dit omdat wij als pakketpunt slechts een tussenpunt zijn voor de vervoerders.


    Neem ten alle tijde contact op met de verzender bij onduidelijkheden.


    Heeft u een track en trace ontvangen en uw zending is nog steeds niet bij ons dan kunt u contact opnemen met de vervoerders:


    DHL =    dhlecommerce.nlconsument/support

    UPS =     Telefoon 020 - 5040500

                                 custsvcnlnl@ups.com

    Vinted  = www.vinted.nl/help

LET OP DE JUISTE VERZENDLABELS BIJ VINTED GO



Ziet u dit label nadat u deze heeft gedownload bij VINTED verkopen dan hoeft u deze niet uit te printen. De QR code op uw telefoon is voldoende. Deze scannen wij en wij plakken een verzendetiket op uw pakket. 

U ontvangt een verzendbewijs.

Ziet u dit label nadat u deze heeft gedownload bij VINTED verkopen dan moet u deze altijd uitprinten.  Wij scannen het pakket en het gaat mee met de bezorgers van VINTED en komt op de juiste wijze bij de ontvanger